7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@sjovevarer.dk

Spralla Laser Tag-spil

Flere billeder

739,00 kr.

(57 kundeanmeldelser)

Forvandl din baghave eller dagligstue til en cool slagmark, når du inviterer vennerne til en spændende omgang lasertag! Sørg for at have øjne i nakken og sigtet omhyggeligt indstillet, så du kan være den første til at ramme modstanderen! … læs mere her

Er Spralla Laser Tag-spil på lager?

Annonce
Køb Spralla Laser Tag-spil

Beskrivelse

Spralla Laser Tag-spil F.A.Q.

Hvad koster Spralla Laser Tag-spil?

Du kan købe Spralla Laser Tag-spil for DKK 739.00

Hvor lang returret er der?

Du får hele 90 dages returret, når du har købt varen.

Hvor lang er leveringstiden?

Normalt leveres deres inden for 1-2 hverdage.

Spralla Laser Tag-spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Spralla Laser Tag-spil er evig populær i jagten på den perfekte fødselsdagsgave. Gadgets er en af de sjovere kategorier i webshoppen. CoolStuff.dk kendes af rigtig mange som det bedste sted at købe gadgets. Spralla Laser Tag-spil har 90 dages returret, som er mange flere dage end loven kræver. Når gaven til fødselsdagen skal findes, kan du spille det sikre kort og fylde kurven med Spralla Laser Tag-spil, det vil i hvert fald give smil på læben hos modtageren. Så alle lige er med: Spralla Laser Tag-spil er populær som svendegave. Gadgets er ikke seriøse, vil nogle få mennesker sige, og det kan være en af grundene til at der er nogle, kan være bange for at indkøbe en gadget eller to som gave. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, det forholder sig egentlig på den måde, at mange folk synes det er meget sjovere at få gadgets end f.eks. en vase.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Spralla Laser Tag-spil får rigtig gode kommentarer i kategorien Gadgets fra mærket Spralla i onlinebutikken CoolStuff.dk. I dag er Spralla ret populært, specielt i Danmark. Nogle gange er man heldig, at der er tilbud på Spralla Laser Tag-spil, og det er altid værd at tjekke prisen hos CoolStuff.dk. Det er faktisk ret enkelt, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Hvis du giver Spralla Laser Tag-spil og pakker gaven pænt ind, at du bliver inviteret næste gang også.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Spralla Laser Tag-spil online

Købes der ind i en webshop, er du stillet lidt bedre, så du på nogle områder er bedre stillet, end hvis du handler I fysiske butikker. Den danske lovgivning giver dig 14 dages returret. når dine varer købes i en shop, der findes også shops, der er endnu bedre og giver mere for at skille sig ud fra konkurrenterne i markedet. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, og det er let at gennemskue, hvilken pris og betingelser der er bedst, i den store skov af webshops, der er derude. Og du kan faktisk sammenligne priser så snart du lige har fem minutter, og sidder ved computeren eller med din telefon. Den helt stort fordel ved købe produkterne online er at slippe for, at skulle få det hele til at passe med de forskellige buslinjer og tidspunkter. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så vælg det, der passer bedst til dig. Hvor mange gange har du stået i kø i en butik – det er slut nu, når du handler online så det er direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst – vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

57 reviews for Spralla Laser Tag-spil

Vær den første til at anmelde “Spralla Laser Tag-spil”